Laagste prijsgarantie
Maar €25 aanbetaling
  • ANVR
  • Calamiteitenfonds
  • SGR
  • Ideal
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa
logo
mobile-logo

Klacht

  1. Ga naar de receptie en leg je klacht voor. Zij zijn op bestemming en kunnen je vaak direct helpen.

  2. Kom je er niet uit met de receptie? Neem dan contact op met je uitvoerende touroperator.

  3. Bieden beide partijen geen passende oplossing? Neem dan contact op met ons.  

Let op! Klachten die tijdens de vakantie niet zijn gemeld, worden door de reisuitvoerder na de vakantie niet in behandeling genomen. Maak dus altijd een melding van je klacht op bestemming. Zorg er ook voor dat je voldoende foto's maakt van de situatie om je klacht visueel te ondersteunen.

Van Vakanties.nl

Tijdens kantoortijden zijn we telefonisch bereikbaar. Bekijk hier de contactgegevens. Buiten kantoortijden bereik je ons op het noodnummer. Deze staat in je Mijn Vakanties.nl-account onder het kopje "Contactinformatie" en op het voorblad van je vouchers. 

Van je uitvoerende touroperator

Het telefoonnummer waar je uitvoerende touroperator te bereiken is, vind je in je Mijn Vakanties.nl-account onder het kopje "Contactinformatie" en op je vouchers.

Is de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Dan is het belangrijk om hem officieel bij ons in te dienen. Dit doe je eenvoudig door ons klachtenformulier in te vullen. Zodra het formulier bij ons binnen is, nemen we uiterlijk binnen 2 werkdagen contact met je op. Dien je klacht altijd binnen 2 maanden bij ons in, anders behoudt de touroperator het recht om de klacht niet in behandeling te nemen.

Dien officieel je klacht in

Zodra de klacht volledig is (het complete verhaal + eventueel foto's), dan dienen wij jouw klacht officieel in bij jouw uitvoerende touroperator. Doorgaans is de afhandeltermijn van klachten tussen de 4 en 6 weken. Deze peride kan langer duren tijdens het hoogseizoen.  Wij zitten bovenop jouw klacht en houden het verloop nauw in de gaten. Wij nemen contact met u op zodra we een update hebben.

Scroll