1. Mijn vakantie voldoet niet aan mijn verwachting

Klachten

Mijn vakantie voldoet niet aan mijn verwachting

Wat vervelend dat je vakantie niet verloopt zoals je had gehoopt. Wij begrijpen dat dit een echte domper op de vakantiepret kan zijn en helpen je daarom graag! 
 

Wat moet ik doen?

Ben je op vakantie en is je vakantie onverhoopt niet zoals je had verwacht of heb je een klacht over de transfer, accommodatie of iets anders? Volg dan de volgende stappen:
1. Als het om een klacht over het hotel gaat maak dan eerst een melding bij de receptie. Wellicht dat zij jullie kunnen helpen!
2. Wordt er vanuit de receptie geen (passende) oplossing geboden? Of heb je een klacht over iets anders dan het hotel. Neem dan contact op met de lokale vertegenwoordiger of de uitvoerende touroperator.
3. Kom je er met de receptie en de reisuitvoerder niet uit? Neem dan contact met ons op! Wij zullen je dan bijstaan en contact opnemen met de reisuitvoerder.

Let op! Klachten die tijdens de vakantie niet zijn gemeld worden door de reisuitvoerder na de vakantie niet in behandeling genomen. Het is dus heel belangrijk dat je tijdens de vakantie een melding van je klacht maakt bij de reisuitvoerder. Zorg dat je tijdens de vakantie genoeg beeldmateriaal maakt om je klacht te ondersteunen, zo kunnen wij jouw klacht goed beoordelen.

Ben je terug van vakantie en wil je je klacht over jullie vakantie indienen? Vul dan binnen 4 weken na je reis ons klachtenformulier in, wij zullen na het ontvangen van jouw klachtenformulier zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Als wij genoeg informatie hebben dienen wij de klacht in bij de desbetreffende reisuitvoerder. Doorgaans hanteren reisuitvoerders een afhandeltermijn van 4-6 weken, bij drukte kan dit langer zijn. Wij houden het verloop van jouw klacht goed in de gaten en informeren je wanneer wij een terugkoppeling hebben van de touroperator.

 

Copyright GIATA 2015-2020, client ref. 126659     11:02:40 | 0,26 | Vakanties | NMT-WEB-121 TourWeb © NetMatch
nm-pixel