1. Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat nu?

Mijn betaling

Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat nu?

Betaald met iDEAL, geen orderbevestiging ontvangen

Heb je betaald met iDEAL, maar twijfel je of je boeking is gelukt? Controleer dan eerst of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kunt je boeking dan opnieuw maken..

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen boekingsbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij betalingen binnen krijgen.

 

Afgekeurde creditcard betalingen

Het kan gebeuren dat je betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel vervelend is. Helaas hebben we geen inzage in de redenen. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid. Je boeking is dan automatisch geannuleerd en er wordt niks afgeschreven. Wil je toch je vakantie boeken? Rond dan opnieuw je boeking af en kies voor iDEAL.
 

Copyright GIATA 2015-2020, client ref. 126659     15:42:08 | 0,36 | Vakanties | NMT-WEB-122 TourWeb © NetMatch
nm-pixel