24/7 bereikbaar
Geen boekingskosten
  • ANVR
  • Calamiteitenfonds
  • SGR
  • Ideal
  • BanContact
  • Mastercard
  • Visa
  • Amex

Stage Conversie en UX

We experimenteren continu om onze groei en conversie te verbeteren. Jij helpt onze growth hacker Victor met het opzetten, bouwen en analyseren van deze experimenten. Het doel: zoveel mogelijk boekingen via ons platform realiseren! 

De focus ligt hierbij op de website en e-mail. Omdat we veel verkeer en data hebben, kun je snel resultaten analyseren en conclusies trekken. Er is al een flinke lijst met experimenten die klaar zijn om getest te worden, maar er is ook ruimte voor jouw eigen ideeën.

 

  • 3 jaars HBO/WO student
  • Je bent nieuwsgierig, technisch en creatief
  • Je hebt affiniteit met growth hacking, online marketing of digital design.
  • Je hebt al wat front-end ervaring (HTML/CSS/JS), bijvoorbeeld vanuit je opleiding of eigen websites/projecten
  • Ervaring met Google Optimize (of andere CRO tools), Tag Manager of Google Analytics is een pre, maar geen vereiste

 

De ideale stage voor studenten die ambiëren om met growth hacking of conversieoptimalisatie aan de slag te gaan. Je leert de kneepjes van het vak bij één van de meest digitaal vooruitstrevende bedrijven van het moment. Met deze werkervaring op zak heb je een mijlenverre voorsprong als je straks bent afgestudeerd!

 

Als startup vormen we een klein, hecht team. Daarom vinden we het belangrijk dat je goed bij ons past. Wij zijn jong, data gedreven en werken iedere dag nauw samen om het eindresultaat te verbeteren. We hebben een informele en open cultuur.

 En verder...

  • Startdatum is in overleg
  • Je werkt vanuit ons kantoor in hartje Rotterdam (Witte de Withstraat).

Enthousiast? Tof! Snel solliciteren dan. Stuur je sollicitatie naar victor.gerbrands@vakanties.nl

 

Acquistitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld